Y-GO VEELGESTELDE VRAGEN

Als je vragen hebt, helpen we je graag! Je kunt ons altijd mailen, whatsappen of bellen, maar misschien staat het antwoord op je vraag ook wel tussen de veelgestelde vragen hieronder.

Zodra je account hebt, kun je beginnen met boodschappen doen. De Y-GO website is een volledige supermarkt, waar je rustig kunt rondkijken. Met één tik plaats je producten in je winkelmandje.

Heb je alles gevonden? Ga dan naar je winkelmandje. Hier kun je betalen met iDeal, PayPal of een van de vele credit cards. Als we onderweg zijn laten we je weten hoe laat we bij je zijn en neem je de boodschappen in ontvangst van onze bezorger. Klaar!

Net als de melkboer vroeger zijn we op vaste momenten in je buurt. Je kiest zelf een moment dat jou uitkomt.

Op de ochtend van de bezorging ontvang je een berichtje met een exacter bezorgmoment (op 30 minuten nauwkeurig). En zodra we onderweg zijn geven nog altijd even een seintje. Dankzij de vaste bezorgmomenten kunnen we de meest efficiënte route door iedere wijk rijden. Zo kunnen we onze bezorging gratis houden en zijn we eigenlijk altijd op tijd.

Nee, je betaalt bij ons nooit bezorgkosten of andere administratieve kosten. Alle prijzen die je op de site ziet zijn inclusief btw, dus je weet altijd waar je aan toe bent. Het bedrag in het winkelmandje is exact het bedrag dat je afrekent.

Nee hoor, dat hoeft helemaal niet. Gratis bezorging is en blijft gratis bezorging, dus onze bezorgers rekenen nergens op. Mocht je toch vinden dat hij of zij een extraatje verdient, dan ben je natuurlijk vrij om iets te geven.

Ja, vanaf 50 euro kun je bij ons bestellen. Zo kun je heel makkelijk meerdere keren per week de boodschappen voor je onderneming laten bezorgen. Handig voor je versproducten. Bezorging is altijd gratis!

Je kunt op onze website heel veilig en simpel betalen via iDeal, PayPal en alle Credit Cards. Je krijgt automatisch de optie om via internetbankieren in de browser van je telefoon of tablet te betalen. Of via de bankieren-app van jouw bank, mocht je die hebben gedownload.

Wil je morgen je boodschappen in huis hebben? Plaats dan je bestelling vandaag vóór 18.00 uur. Zorg ervoor dat je om 18.00 uur klaar bent met de betaling, anders ben je misschien net te laat.

Dat kan zeker! Heb je al een bestelling geplaatst, maar schiet je nog iets te binnen? Je kan tot 18.00 uur gewoon nog producten in je mandje doen en bijbestellen voor de volgende dag. We nemen alles in één keer mee!

Om het milieu te sparen werken wij niet met papieren bonnen. Wel sturen we je altijd een e-mail met de bevestiging van je bestelling. Die kun je altijd uitprinten, als je wilt. Ook vind je in jouw account op onze website een overzicht van al je bestelde producten, onder het kopje ‘bestellingen’ in mijn account. Dat overzicht blijft altijd staan.

Ben je onverhoopt niet op de zaak? Dan nemen we de boodschappen weer mee. Wij proberen dan op een later tijdstip alsnog jouw boodschappen langs te brengen. Mocht je dit vooraf al weten, neem even contact met ons op voor de afhandeling via een andere gemachtigde voor ontvangst.

Wil je de hele inhoud van je winkelmandje verwijderen? Druk dan op het kruisje in je winkelmandje of ‘Winkelmandje legen’.

Op werkdagen en op zaterdag zijn we bereikbaar van 9.00 tot 20.00 uur. Op zondag zitten we van 14.00 tot 18.00 uur voor je klaar.

Je kunt heel simpel contact met ons opnemen door op de icoontjes (telefoon, e-mail) te klikken op de website. Deze vind je op onze contactpagina of beneden in de footer gedeelte van elke pagina. Als je ons een berichtje stuurt, doen we ons best zo snel mogelijk te antwoorden.

Heb je een klacht over onze website, producten of service? Dat vinden we ontzettend vervelend en dit lossen we graag voor je op.

Je mag ons altijd bellen of e-mailen op info@y-go.nl. We komen dan uiterlijk binnen 5 dagen met een oplossing, maar meestal al véél sneller.

Tips zijn meer dan welkom! We staan er altijd voor open om ons assortiment te verbeteren. Geef je suggestie door via de website. Dit kan via onze contactformulier op onze contactpagina.

Wij bekijken iedere tip die binnenkomt. Als we zien dat meer klanten hetzelfde product hebben aangevraagd, doen we ons best om het product toe te voegen. We houden je op de hoogte van jouw aanvraag.

Is er iets mis met een product dat je hebt ontvangen? Dat vinden we heel vervelend. Stuur ons een berichtje of bel ons even, dan maken we het graag goed met je door het product te vergoeden.

Heb je er een foto van? Het helpt altijd als je deze meestuurt. Dan kunnen we beter zien wat de oorzaak is en gaan we ons uiterste best doen om te voorkomen dat het nog eens gebeurt.

Onze acties zijn gevarieerd. Wij hebben dagacties, weekacties en soms spontane acties met onbekende tijdslimiet. Je profiteert van de actie als je in de actieperiode het product bestelt en afrekent.

Alle informatie over ingrediënten staat in de beschrijving op de productpagina. Die kun je vinden onderaan op iedere product. Heb je vragen hierover? Laat het ons dan weten!

Al onze dagverse producten hebben een versheidsgarantie. Wij hebben nauw contact met de boeren, telers en bakkers en kopen enkel de meest verse producten in. Tevens houden we al onze producten keurig op de juiste temperaturen gekoeld, tot aan bezorging bij jou op de zaak.

Elke dag vergelijken we onze prijzen met de online prijzen van de supermarkten. Is een product daar goedkoper, dan passen we onze prijs snel aan.

Ja, op al je aankopen is de wettelijke garantie van toepassing. Dit wil zeggen dat alle producten moeten voldoen aan je redelijke verwachtingen. Mocht je klachten hebben, neem dan contact met ons op!

Heb je een bestelling geplaatst, maar wil je die toch niet ontvangen? Dan kun je tot 18.00 uur de dag voor de bezorging jouw bestelling nog annuleren. Na dat moment is het helaas niet meer mogelijk je bestelling te annuleren.

Wel heb je het recht om producten die je niet wilt hebben naar ons te retourneren. Je kunt het artikel dan mee teruggeven aan de bezorger (bij je volgende bestelling), of binnen 14 dagen na het melden van de herroeping terugsturen. De directe kosten van het terugsturen zijn voor jouw rekening. De herroepingstermijn van 14 dagen vangt aan op de dag nadat de boodschappen door ons bij jou zijn afgeleverd.

Om gebruik te maken van je herroepingsrecht, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld een brief of e-mail) laten weten dat je de overeenkomst wilt herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping, maar dat is niet verplicht.
Jouw herroeping valt binnen de herroepingstermijn wanneer je de herroepingsverklaring naar ons opstuurt voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben teruggekregen of tot het moment dat je hebt aangetoond deze te hebben opgestuurd. We storten het bedrag terug op het rekeningnummer waarmee de laatste bestelling is betaald.
Helaas is het vanwege de beperkte houdbaarheid niet mogelijk om verse producten te retourneren. Onder verse producten vallen onder andere: vlees, vis, groente, fruit, diepvriesproducten, zuivel en kaas.

Uiteraard mag je producten met een lange houdbaarheidsdatum en non-foodproducten wel aan ons teruggeven zonder opgave van redenen. Je hebt hier 14 dagen de tijd voor.

Als je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht is het belangrijk dat je de producten aan ons terug stuurt. Je kunt deze terugsturen naar Gerrit Bolkade 32, 1507 BR Zaandam, of teruggeven aan de bezorger bij een volgende bestelling. Stuur van tevoren even een berichtje als je een product wilt retourneren. Dan kunnen we de bezorger er nog even aan herinneren.
Goed om te weten: vaak is er een betere oplossing dan terugsturen, dus we raden je aan van tevoren altijd even contact op te nemen met de klantenservice.

Vanzelfsprekend! Je kunt er altijd van uitgaan dat we jouw gegevens – zoals je adres, e-mailadres en telefoonnummer – uitsluitend gebruiken voor onze dienst.

Met die gegevens kunnen we je bijvoorbeeld op de hoogte houden van jouw aanmelding of de bezorging. We zullen je gegevens nooit verstrekken aan derde partijen en gaan vertrouwelijk om met je gegevens in e-mails en andere berichten naar jou toe.

Het wachtwoord dat je invult, is geheim en alleen voor jou. Zorg ervoor dat je dit wachtwoord niet deelt met andere mensen.

Wachtwoord vergeten? Je kunt heel simpel een nieuw wachtwoord aanmaken via de website door op de inlogpagina te kiezen voor ‘Wachtwoord vergeten’. Het wachtwoord dat je kiest is privé en wordt niet in onze database opgeslagen.